Corona-enquête | Bianca Buurman: Stem van verpleegkundige werd niet gehoord

In het begin van de coronapandemie was er te weinig aandacht voor de verpleegkundigen en verzorgenden, vindt voormalig adviseur van het ministerie van Volksgezondheid Bianca Buurman. “Zij waren wel degenen die de hele dag naast de patiënten en cliënten stonden.”