We horen graag van u

Bij Ophiria vinden we het belangrijk dat u zich gehoord voelt. Uw ervaring helpt ons om te leren, te verbeteren en te blijven doen wat goed gaat. Daarom nodigen we u van harte uit om uw suggestie, ervaring of klacht met ons te delen.

Suggestie of compliment? Laat het ons weten

We horen graag wat u waardeert aan onze zorg of waar volgens u nog ruimte is voor verbetering. Uw feedback, positief of kritisch, draagt bij aan een zorgomgeving waarin iedereen zich gezien en gewaardeerd voelt.

U kunt uw suggestie of compliment rechtstreeks delen met uw zorgverlener of teamverantwoordelijke. Ook mag u gebruik maken van het contactformulier of een e-mail sturen naar  info@ophiria.nl.

Externe ondersteuning bij klachten

Voor klachten die niet naar tevredenheid worden opgelost, werken wij samen met Quasir, een onafhankelijke klachtenfunctionaris. U kunt ook een formele klacht indienen bij de Stichting Zorggeschil, de erkende geschilleninstantie voor de zorg.

Meer informatie over onze werkwijze vindt u in de volledige klachtenregeling.

Klacht indienen

U kunt een klacht op verschillende manieren indienen:

  • Persoonlijk bij een medewerker of teamverantwoordelijke
  • Telefonisch
  • Via e-mail naar klachten@ophiria.nl
  • Per post: Ophiria t.a.v. klachtenfunctionaris, Ericssonstraat 2, 5121 ML Rijen
  • Online via het contactformulier

Na ontvangst van uw klacht nemen wij binnen 2 werkdagen contact met u op. We bespreken uw klacht zorgvuldig en zoeken samen naar een passende oplossing. Lukt dat niet intern, dan verwijzen wij u naar een onafhankelijke klachtenfunctionaris of, als het nodig is, naar de geschilleninstantie.

Externe ondersteuning bij klachten

Voor klachten die niet naar tevredenheid worden opgelost, werken wij samen met Quasir, een onafhankelijke klachtenfunctionaris. U kunt ook een formele klacht indienen bij de Stichting Zorggeschil, de erkende geschilleninstantie voor de zorg.

Meer informatie over onze werkwijze vindt u in de volledige klachtenregeling.